ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در دبی

مراحل مدارک هزینه ثبت شرکت در دبی

دبی به عنوان یکی از پیشروهای اقتصادی و تجاری در خاورمیانه شناخته می‌شود. با ارائه بسترهای بسیار مطلوبی برای تجارت و سرمایه‌گذاری، این شهر تبدیل به مقصد محبوبی برای کسب‌وکارهای بین‌المللی و کارآفرینان شده است. در سال های اخیر با توجه به شرایط نامطلوب کسب و کارها و شرایط ارزی نامشخص  یکی از اقداماتی که بسیاری از کسب‌وکارها در نظر گرفتند، ثبت شرکت در دبی بوده که با وروود به این بازار پویا و اقتصاد با ثبات به موفقیت های روزافزونی رسیده اند البته این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که وروود به یک بازار بین المللی مثل دبی، نیاز به تحقیق و مشاوره و طراحی بیزینس پلنی دقیق می باشد که در این راه گروه تجاری دبی تاپ تک کارشناسان خبره ای دارد که شما را راهنمایی خواهند نمود. .اما چرا ثبت شرکت در دبی مهم است و چه مزایایی به همراه دارد؟ در اینجا به شرح چند مورد از این مزایا میپردازیم.

ثبت شرکت در دبی

مزایای ثبت شرکت در دبی چیست؟

●  دسترسی به بازارهای جهانی:  دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری بین‌المللی مطرح است و دارای یکی از بزرگترین بنادر جهان است. ثبت شرکت در اینجا به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد که به راحتی به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنند و با تجارت بین‌المللی سر و کار داشته باشند.

تنوع و ایجاد ارزش افزوده حضور در بازارهای بین المللی، فرصت تنوع تولیدات و خدمات را ایجاد می‌کند و ارزش افزوده به کسب و کار افزوده می‌شود

ساختار حقوقی بسیار مدرن: دبی یک ساختار حقوقی بسیار مدرن دارد که به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا با اعتماد و قانونیت کامل به کسب‌وکار خود راه بیابند. ساختار حقوقی شفافیت بالا، حقوق مالکیت مکتوب و قوانین مالیاتی معقول را فراهم می‌کند.

●  زیرساخت‌های فناوری پیشرفته : دبی به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته فناوری در منطقه شناخته می‌شود. زیرساخت‌های فناوری پیشرفته و اینترنت پرسرعت از جمله امکاناتی هستند که کسب‌وکارها می‌توانند با ثبت شرکت در دبی از آن بهره‌مند شوند.

●  مالکیت 100% : یکی از مزایای ثبت شرکت در دبی، اعطا مالکیت 100% شرکت می باشد و شما صاحب تام الختیار در آن شرکت می باشید.

●  رشد و توسعه پایدار: حضور در بازارهای جهانی، کمک به رشد و توسعه پایدار کسب و کار می‌کند و از متغیرهای داخلی و خارجی کمتری تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

●  دریافت اقامت دبی: یکی دیگر از مزایای بسیار محبوب دبی که بعد از ثبت شرکت در این شهر امکان پذیر است، دریافت اقامت برای خود و خانواده می باشد که تنها در 5 روز شما میتوانید اقامت دبی را دریافت نمایید.

با توجه به مزایای فراوان ثبت شرکت در دبی که شامل دسترسی به بازارهای جهانی، تنوع و ایجاد ارزش افزوده، ساختار حقوقی مدرن و زیرساخت‌های فناوری پیشرفته است، این شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارها شناخته می‌شود. ثبت شرکت در دبی، می‌تواند گامی مهم برای رشد و توسعه بیزینس شما باشد.

ثبت شرکت در دبی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی چیست؟

طبق تسهیلات دولت دبی برای حمایت از استارت آپ ها و کسب و کارها، مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی به حداقل رسیده و شما تنها توسط مدارک پرسنلی خود و ظرف مدت 1 الی 3 روز میتوانید شرکت خود را در دبی به ثبت رسانده و جهت دریافت اقامت دبی و صدور کارت ملی امارات اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی عبارتند از:

1- اسکن پاسپورت با 6 ماه اعتبار

2- ویزای توریستی فعال یا استفاده شده است

3- اسکن کارت ملی

4- اسکن شناسنامه

ثبت شرکت در دبی

مراحل ثبت شرکت در دبی چیست؟

باید بگوییم که ثبت شرکت در دبی و راه اندازی بیزینس بسیار ساده و سریع می باشد. شما تنها با کمک کارشناسان دبی تاپ تک مستقر در دبی و با ارائه اسکن پاسپورت، اسکن ویزای توریستی و عکس پرسنلی میتوانید بصورت غیر حضوری ظرف مدت 3 روز شرکت خود را در دبی به ثبت رسانده و جهت اخذ اقامت طی یک سفر 5 روزه به دبی اقامت خود را دریافت کنید.

مراحل ثبت شرکت در دبی عبارتند از:

  مرحله 1 با کارشناسان دبی تاپ تک مشورت کنید

راه اندازی یک کسب و کار در دبی نیازمند بررسی تخصصی شرایط شما و ارائه مشاوره ای حرفه می باشد که این امر توسط کارشناسان دبی تاپ تک امکان پذیر است. کارشناسان ما طبق تخصص شما بهترین پیشنهادات بیزینسی را ارائه میدهند و در مسیر موفق شما در دبی شمارا همراهی خواهیم کرد.

  مرحله 2 ساختار و حوزه قضایی کسب و کار را انتخاب کنید

قدم بعدی برای ثبت شرکت در دبی، انتخاب نوع ساختار شرکت و حوزه قضایی کسب و کار است. انواع مختلفی وجود دارد، از جمله مالکیت انحصاری و شرکت های با مسئولیت محدود (LLC)که کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین سنوع ساختار شرکت با توجه به نوع فعالیتتان کمک خواهند کرد.

  مرحله 3  فعالیت های مجاز را انتخاب کنید

در امارات متحده عربی، یک شرکت فقط می تواند فعالیت های تجاری منتخب خود را همانطور که در مجوز تجاری آن مشخص شده است انجام دهد.
با بیش از 2000 فعالیت تجاری برای انتخاب، بسیار مهم است که فعالیت های تجاری صحیح را برای مجوز تجارت خود انتخاب کنید. با مشورت با کارشناسان دبی تاپ تک، می توانید اطمینان حاصل کنید که فعالیت های تجاری مناسب برای شرکت شما انتخاب شده است.

  مرحله 4 پروسه ی ثبت شرکت در دبی را تکمیل و اقامت خود را دریافت کنید
پس از تکمیل مدارک، شرکت شما به طور کامل به ثبت رسیده و شما میتوانید جهت اخذ اقامت دوساله ی قابل تمدید دبی اقدام و کسب و کار پر سود خود را در دبی راه اندازی کنید.

پس از دریافت اقامت، کارشناسان دبی تاپ تک شما را جهت افتتاح حساب بانکی معتبر و دریافت کارت بانکی و دسته چک دبی بطور رایگان راهنمایی خواهند کرد و طی جلساتی در مسیر کسب و کارتان اطلاعات مفیدی را به شما ارائه میدهیم.

ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

همانطور که در بالا گفته شد، ثبت شرکت در دبی نیازمند انتخاب دقیق فعالیت و ساختار شرکت می باشد که این موارد در هزینه کلی ثبت شرکت اثر گذار خواهند بود. همچنین مواردی که بسیار تاثیر گذار در هزینه ثبت شرکت در دبی هستند :

1-تعداد شرکا و سرمایه گذاران

2-ثبت شرکت در سرزمین اصلی یا مناطق آزاد

3-انتخاب نام تجاری عربی یا انگلیسی

4-مجوز ها و اسناد اضافی

5-انتخاب فعالیت های بیشتر در شرکت 

این موارد در هزینه ی کلی ثبت شرکت اثر گذار خواهند بود اما  بطور کلی صفرتاصد پروسه ثبت شرکت و دریافت اقامت در دبی از مبلغ 12 هزار درهم برای شرکت های خدماتی امکان پذیر بوده و تا مبلغ 22 هزار درهم برای شرکت های تجاری متغیر خواهد بود.

جهت دریافت هزینه دقیق ثبت شرکت در دربی و دریافت اقامت با توجه به فعالیت تخصصی خود، با کارشناسان دبی تاپ تک در ارتباط باشید

سوالات متداول ثبت شرکت در دبی

آیا برای ثبت شرکت در دبی نیاز به اجاره دفتر هست؟

برای 90 درصد مشاغل خیر، طبق تسهیلات اداره اقتصاد دبی برای بسیاری از شرکت ها و مشاغل الزامی به اجاره دفتر برای سال اول فعالیت نمی باشد که این تصمیم توسط کابینه امارات و جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها اتخاذ شده است.

برای ثبت شرکت در دبی حضور کفیل یا وکیل اماراتی الزامی است؟

خیر، نه تنها الزامی نیست بلکه در صورتیکه مایل به وارد کردن یک وکیل یا کفیل اماراتی به شرکت خود باشید، می بایستی سالیانه مبلغی بین 3 الی 5 هزار درهم را بعنوان حق وکالت یا کفالت به شخص طرف قرارداد پرداخت نمایید.
تمامی شرکت ها بصورت مسئولیت محدود LLC و با مالکیت 100% به ثبت می رسند مگر با نظر و درخواست متقاضی.

آیا امکان ثبت شرکت بصورت غیر حضوری هست؟

بله، تمامی مراحل ثبت شرکت در دبی و صدور اسناد، اساسنامه و مجوزها بصورت غیر حضوری صورت گرفته و پس از انجام هر مرحله، مدارک و شماره پیگیری های موجد برای متقاضی ارسال میگردد.

معایب ثبت شرکت در دبی چیست؟

یکی از مهمترین و بزرگترین معایت ثبت شرکت در دبی، نداشتن برنامه ریزی و بیزینس پلن دقیق برای راه اندازی و گسترش کسب و کار خود می باشد. وروود به این بازار گسترده و بین الملل نیازمند برنامه ریزی دقیق و مشاوره با کارشناسان حرفه ای می باشد که در این راستا گروه تجاری دبی تاپ تک بطور کامل شما را راهنمایی و شما را از تمامی موارد حقیقی و حقوقی دبی آگاه میکنند.