خرید عمده از دبی

خرید عمده از دبی، خرید از دبی تحویل در ایران

خرید از دبی تحویل در ایران

دبی به عنوان یکی از پر رونق‌ترین مراکز تجاری در منطقه خاورمیانه، بازاری گسترده و گوناگون برای کسب و کارها و تاجران ایرانی ارائه می‌دهد. خرید عمده از این شهر به عنوان یکی از راهکارهای مهم برای تأمین کالاها و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای بازار ایران مطرح است. با وجود نوسانات بسیار بالای ارزی در ایران، یکی از مهمترین عوامل بقا یک کسب کار تجاری در ایران، تامین کالاهای خود با قیمت پایین و رقابتی می باشد که بهترین راه تامین این کالا ها، خرید عمده از دبی می باشد.

دبی یکی از اصلی ترین بندرگاه های خاورمیانه و شمال آفریقا می باشد که شما بعنوان یک تاجر یا شخص علاقه مند به تجارت میتواند تمامی کالاهای خود را در هر حجم و تعداد از این شهر تهیه کنید و با وجود موقعیت جغرافیایی بی نظیر دبی که روزانه کشتی ها و لنج های زیادی بین ایران و دبی در حال تردد می باشند به راحتی سفارشات تجاری خود را در شهر خود تحویل بگیرید که در این مواقع حضور یک تامین کننده و واسطه معتبر و متخصص در امور تجاری و بازرگانی دبی بسیار مهم و حیاتی می باشد. 

خرید عمده از دبی، خرید از دبی تحویل در ایران

خرید عمده از دبی نیازمند تخصص و آگاهی و شناخت از بازارهای دبی و دیگر امارت های امارات متحده عربی را دارد زیرا در هر شاخه ای از تجارت، تعداد بسیار زیادی فروشندگان و وارد کنندگان وجود دارند که تحقیق در مورد تمکام آنها و جستجو برای بهترین قیمت و کیفیت راهی بسیار طولانی و دشوار است. بالخصوص زمانی دشوار تر می شود که شما ساکن دبی نبوده و باید روزانه هزینه های بسیار بالایی برای اسکان و حمل و نقل در دبی بپردازید.

گروه تجاری دبی تاپ تک بعنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان در شهر دبی، مسیر پر پیچ و خم منبع یابی و سورسینگ کالا را برای شما کوتاه کرده و با تخصص و اشرافیت کامل در بازار های دبی و دیگر امارت ها، شما را تا رسیدن به بهترین قیمت و کیفیت از محصول مورد نظر همراهی میکند. همراهی دبی تاپ تک به اینجا ختم نمیشود! بلکه سفارشات تجاری و عمده شما را با رعایت اصول باربری، از انبار توزیع کننده تا کشتی های گمرکات و کشتی های باربری و پس از آن از گمرکات ایران تا درب انبار یا فروشگاه شما پشتیبانی میکند.

دبی به عنوان یکی از پر رونق‌ترین شهرهای تجارتی در خاورمیانه بازاری فراگیر و گوناگون برای خرید در اختیار دارد که می‌تواند به کسب و کارهایی از هر اندازه و نوع کمک کند.

خرید عمده از دبی، خرید از دبی تحویل در ایران

چه کالاهایی را میتوان بصورت عمده از دبی تامین کرد؟

اگر برای شما سوال شده که چه کالاهایی را از دبی میتوان بصورت عمده خریداری کرد باید بگوییم تمامی کالاهای مجاز را میتوانید خیای راحت از دبی تهیه و در ایران تحویل بگیرید. منظور از کالاهای مجاز، کالاهایی است که از نظر قوانین گمرکی ایران بلامانع بوده و میتوان آن ها را بصورت رسمی ترخیص و به خریدار تحویل داد.

 در زیر چند نمونه از این کالاها آورده شده:

خرید عمده از دبی، خرید از دبی تحویل در ایران

خرید لوازم آرایشی عمده از دبی

خرید پارچه و لباس عمده از دبی

خرید تجهیزات موبایل عمده از دبی

خرید لپ تاپ استوک عمده از دبی

خرید لوازم ساختمانی عمده از دبی

خرید لوازم منزل عمده از دبی

خرید عمده ساعت برند از دبی

خرید تجهیزات گیمینگ از دبی

خرید لوازم بهداشتی عمده از دبی

و….. خرید کلیه کالاهای عمده

تصمیم به خرید عمده از دبی دارید؟
همین حالا با  ما تماس بگیرید…

خرید عمده از دبی چه مزایایی دارد؟

بر هیچکس پوشیده نیست که بسیاری از کالاها و بالخصوص تجهیزات دیجیتال داخل ایران از بازارهای دبی تامین می شوند.
عدم وجود تحریم، ارتباط قوی با شرکت ها و تولید کنندگان معتبر دنیا، حضور نمایندگی های فعال شرکت های مهم دنیا در دبی و….. از دلایلی است که دبی را به مرکز تامین و تجارت کالا تبدیل کرده است. از مزایای اصلی دبی بعنوان مرکزی برای خرید عمده میتوان به این موارد اشاره نمود:

تنوع محصولات

بازارهای عمده در دبی انواع و اقسام محصولات را ارائه می‌دهند، از لوازم الکترونیکی و پوشاک تا مواد غذایی، مصالح ساختمانی و لوازم خانه.

قیمت رقابتی

به دلیل رقابت فراوان بین فروشندگان و وجود مناطق آزاد تجاری، قیمت‌های عمده در دبی معمولاً بسیار مناسب و رقابتی می باشد

امکان مذاکره

در خرید عمده، امکان مذاکره برای کسب قیمت مناسب‌تر وجود دارد که این امر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک کند.

چگونه میتوان سفارشات خرید عمده از دبی را درخواست داد؟

گروه تجاری دبی تاپ تک با دفتر مرکزی خود واقع در منطقه ی بیزینس بی دبی، آماده همکاری و عقد قراردادهای تجاری می باشد. شما میتوانید در ابتدا با یکی از کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را در خصوص ثبت سفارشات تجاری و عمده دریافت کنید. پس از مشاوره و ثبت درخواست، مراحل منبع یابی و سورسینگ کالا توسط تیم حرفه ای ما انجام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن جهت خرید نهایی و تحویل سفارشات در ایران با شما هماهنگی ها انجام میگیرید. همچنین شما میتوانید پیش از خرید نهایی، یک نمونه از کالای مورد نظر را در ایران تحویل گرفته و کیفیت و اصالت کالا را مورد بررسی قرار دهید.
لازم به ذکر است در تمامی مراحل انتخاب کالا و بارگیری کالا، کارشناس اختصاصی شما نظاره گر حسن انجام کار بوده و با ارتباطات آنلاین شما را از وضعیت سفارش خود آگاه میکنند.
شما میتوانید با ارسال فرم درخواست خرید عمده از دبی، کالای مورد نظر خود را برای کارشناسان دبی تاپ تک ارسال کرده تا ضمن بررسی درخواست شما در کوتاه ترین زمان به درخواست شما پاسخ داده شود.

خرید عمده از دبی برای کسب و کارهای ایرانی می‌تواند فرصتی مناسب برای تأمین کالاها و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باشد. با رعایت نکات مهم و استفاده از راهکارهای مناسب، می‌توانید از مزایای این بازار بهره‌مند شوید و تجربه موفقی در خرید عمده از دبی را داشته باشید.

خرید عمده از دبی، خرید از دبی تحویل در ایران

سوالات متداول خرید از دبی

مدت زمات دریافت کالا در ایران بعد از خرید از دبی چقدر است؟

مدت زمان دریافت کالا به نوع سفارش، حجم سفارش، مجوزهای مورد نیاز برای حمل و نقل و ترحخیص و… دارد.
عمومی عمده سفارشات عمده بین 3 الی 6 هفته در محل خریدار تحویل می شود.

هزینه حمل خرید عمده از دبی چقدر است؟

هزینه حمل بر اساس حجم و نوع سفارش محاسبه و اعلام میشود اما دبی تاپ تک با کمترین هزینه سفارشات شما را تحویل میدهد.جهت اطلاعات بیشتر از هزینه های حمل تا ایران میتوانید با کارشناسان دبی تاپ تک در ارتباط باشید.

آیا امکان دریافت نمونه کالا هست؟

بله، بعد از منبع یابی و انتخاب توزیع کننده اصلی در دبی، نمونه کالای قابل تهیه در سفارشات عمده را تهیه و برای شما ارسال میکنیم.

آیا امکان خرید حضوری از دبی هست؟

بله، شما میتوانید با هماهنگی با کارشناسان دبی تاپ تک، در دبی حضور پیدا کرده و کالاهای مورد نظر خود را بصورت حضوری بررسی و انتخاب نمایید.
کارشناسان ما در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود.

آیا امکان جلسه حضوری با دبی تاپ تک هست؟

بله. در هر زمان و با هماهنگی قبلی میتوانید با کارشناسان ما در دفتر مرکزی دبی، امارات متحده عربی جلسه حضوری داشته باشید.

سوالی در مورد خرید عمده از دبی دارید؟
از ما بپرسید