در این مقاله به آموزش خرید  و معرفی تعدادی از بهترین پلتفرم ها برای خرید لباس از سایت های خارجی میپردازیم که میتوانید به راحتی از ایران یک خرید لذت بخش داشته باشید:

  • Shein

  • Trendyol

  • Namshi

  • Amazon

  • TEMU

بازار داغ خرید لباس از سایت های خارجی با وجود تنوع پوشاک در ایران همچنان روبه رشد است و تمایل اکثر افراد بالخصوص قشر جوان تر، به خرید از برند ها و پوشاک خارجی روزانه در حال افزایش می باشد.

البته یکی از مهمترین دلایل درخواست بسیار بالای خرید لباس از سایت های خارجی در ایران، وجود تحریم ها و عدم حضور این برند ها در ایران می باشد که در این شرایط شرکت های بین الملل واسطه ای مانند دبی تاپ تک پروسه خرید از سایت های خارجی را کوتاه کرده و سفارشات را از هر کجای دنیا در کمترین زمان به دست خریدار می رساند.

خرید لباس از Shein Trendyol Namshi Amazon TEMU کل دنیا

ما در این مقاله به معرفی تعدادی از برندهای پرتقاضا و البته با امکان سفارش راحت برای خرید لباس از سایت های خارجی میپردازیم که همانند خرید از سایت های داخلی ایران تنها کافیست وارد پلتفرم مربوطه شده و پس از جستجو و انتخاب لباس مورد نظر خود نسبت ب خرید آن از طریق دبی تاپ تک اقدام کنید.

شما میتوانید هم به صورت جزئی برای مصارف شخصی و هم بصورت عمده جهت مصارف تجاری، سفارشات خود را ثبت کرده و آن را با گارانتی معتبر ارسال بار در کوتاه ترین زمان درب منزل در ایران تحویل بگیرید.

معرفی بهترین سایت های خارجی برای خرید لباس

1- خرید از Shein شی ان

خرید لباس از سایت های خارجی

SHEIN یکی از محبوب‌ترین سایت‌های خرید آنلاین مد و لباس چینی است که در سال های اخیر مطرح شده و به دلیل تنوع بالا، قیمت‌های مقرون به صرفه و طراحی‌های به‌روز، توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار پیدا کند. با این حال، دقت در انتخاب اندازه لباس مورد نظر، مطالعه نظرات کاربران و بررسی سیاست‌های بازگشت کالا از جمله نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید از SHEIN در نظر بگیرید. با رعایت این نکات، می‌توانید تجربه خریدی موفق و رضایت‌بخش از SHEIN داشته باشید.

دقت داشته باشید که انبار های کمپانی شی ان در چین بوده که در بعضی از مواقع این امر باعث طولانی شدن مدت زمان ارسال سفارش می شود. زیرا سفارشات ثبت شده از شی ان  ابتدا به دبی ارسال شده و پس از بررسی سلامت کالا و صحت سفارش، به محل مشتری در ایران ارسال میگردد.

وب سایت رسمی  شی ان SHEIN

2- خرید از Trendyol

خرید لباس از سایت های خارجی

از دیگر سایت های خارجی بسیار محبوب بین ایرانیان، سایت Trendyol می باشد.

 این وب سایت با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات مد و لباس، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین مقاصد خرید آنلاین در ترکیه و سایر کشورهای منطقه تبدیل شود. یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید از Trendyol، تنوع بالای محصولات موجود در این وبسایت است. از لباس‌های زنانه و مردانه گرفته تا اکسسوری‌ها و کفش‌ها، همه‌ی نیازهای مد و استایل شما در این پلتفرم قابل دسترسی است. Trendyol به طور مداوم تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که این امر باعث می‌شود تا خرید از این وبسایت برای بسیاری از افراد به صرفه باشد.

دبی تاپ تک بعنوان یکی از واسطه های معتبر در خرید لباس از سایت های خارجی، آماده ارائه خدمات ثبت سفارش از این وب سایت پر طرفدار می باشد.

وب سایت رسمی Trendyol

3- خرید از Namshi

خرید لباس از سایت های خارجی

سایت Namshi یکی از پلتفرم‌های برجسته در این زمینه است که در منطقه خاورمیانه و به ویژه در کشورهای حاشیه خلیج فارس شهرت زیادی دارد. این وبسایت با ارائه محصولات متنوع از برندهای معروف و خدمات مشتریان ممتاز، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان خریداران آنلاین پیدا کند. اگر شما نیز به دبی سفر کرده باشید یا از طریق آنلاین شاپ ها از دبی خرید کرده باشید حتما نام نمشی را بارها شنیده اید. نکته ای که نمشی را از دیگر آنلاین شاپ های موجود در امارات متمایز میکند، تخفیفات تا 70 درصد و تحویل فوری کالا می باشد. به نحوی که اگر شما برای یک تعطلات 3 روزه به دبی سفر کرده باشید میتوانید با خیال راحت از این وب سایت خرید کرده و کمتر از 24 ساعت درب هتل تحویل بگیرید.

همچنین Namshi دارای اپلیکیشن موبایل کاربرپسندی است که امکان خرید آسان و سریع را برای کاربران فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را مشاهده و خریداری کنید.

اگر شما نیز قصد خرید لباس از سایت های خارجی را دارید و به دنبال یک پلتفرم معتبر می باشید، ما وب سایت Namshi را به شما پیشنهاد میدهیم.

وب سایت رسمی Namshi

4- خرید از Amazon

خرید لباس از سایت های خارجی

آمازون! به جرأت میتوان گفت نام آمازون را کمتر کسی هست که نشنیده باشد و با این غول فروشگاهی دنیا آشنا نباشد.

سایت Amazon، یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در جهان، مجموعه‌ای گسترده از لباس‌ها و اکسسوری‌ها از برندهای مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. Amazon با داشتن میلیون‌ها محصول از هزاران برند مختلف، تنوع بسیار بالایی را برای مشتریان فراهم می‌کند. از برندهای لوکس تا محصولات اقتصادی، همه‌ی نیازها و سلیقه‌ها در این سایت پوشش داده می‌شوند و برای تمامی سلیقه هایی که به دنبال خرید لباس از سایت های خارجی هستند میتواند مناسب باشد.

یکی از بزرگترین مزایای خرید از Amazon، دسترسی به نظرات و بررسی‌های کاربران است. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا با اطمینان بیشتری خرید کنید و از کیفیت و اندازه محصول مطمئن شوید.

اگر قصد دارید یک خرید لذت بخش و آسان از تمامی برند های دنیا را در وب سایت آمازون داشته باشید تنها کافیست به راهنمای خرید از آمازون امارات مراجعه کرده و طبق راهنمای تصویری، فرم ثبت سفارش از آمازون امارات را تکمیل نمایید.

وب سایت رسمی Amazon امارات

5- خرید از TEMU

خرید لباس از سایت های خارجی

سایت Temu یکی از پلتفرم‌های جدید و در حال رشد در زمینه فروش آنلاین لباس است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان خریداران آنلاین پیدا کند. نقطه تمایز این پلتفرم جدید و معتبر، تخفیفات آخر هفتگی هست که میتوانید لباس هایی با 90 درصد تخفیف را پیدا کنید! بطور کلی عملکرد TEMU مشابه با SHEIN هست و این دو خرده فروش بزرگ در حال رقابت با یکدیگر هستند. پس بهتر است اگر لباس مورد نظر خود را در SHEIN انتخاب کرده اید به پلتفرم TEMU هم یک سری بزنید تا شاید قیمت مناسب تری از آن محصول پیدا کنید!

وب سایت رسمی TEMU

حالا وقتشه که سفارش خودت رو از سایت های خارجی انجام بدی!

اگر میان اعتبار این وب سایت ها دچار شک و تردید هستید باید بگوییم که اصلا نگران نباشید!

زمانی که شما از واسطه خرید معتبری مانند دبی تاپ تک برای ثبت سفارشاتتان استفاده میکنید، ابتدا محصول مورد نظر و نظرات و امتیازات بررسی شده و پس از دریافت سفارش نیز به طور دقیق آن محصول بررسی می شود که عیب و ایرادی نداشته باشد، اگر موردی در محصول خریداری شده پیدا شد، ما آن را به فروشنده برگشت داده و وجه مشتری را بطور کامل برگشت میدهیم یا کالایی را به انتخاب مشتری جایگزین میکنیم.

اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید، دبی تاپ تک دقیقا همان جایی هست که باید به آن مراجعه کنید.

84 - تشکر از امتیاز شما