آمازون امارات به عنوان یکی از شرکت های خرده فروشی و عمده فروشی بسیار قدرتمند با انبارهای متعدد بعنوان یکی از اصلی ترین تامین کننده های کالای خاورمیانه شناخته میشود. وجود تحریم ها در ایران و عدم امکان حضور کمپانی بزرگ آمازون در ایران باعث شده تا مردم ایران نیز حجم زیادی از سفارشات خارجی خود را از آمازون امارت تهیه کنند و توسط شرکت های تجاری واسطه مانند دبی تاپ تک در ایران تحویل بگیرند.

داستان وروود کمپانی آمازون به امارات با خرید شرکت Souq.com در سال های گذشته شروع شد.
آمازون، یک غول تجارت الکترونیک جهانی، Souq.com را که اغلب «آمازون خاورمیانه» نامیده می‌شود، خریداری کرد. Souq.com که در سال 2005 توسط رونالدو موچوار در دبی تأسیس شد، پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک در خاورمیانه بود. این خرید از چندین جهت برای آمازون استراتژیک بود. اولا، ورود به یک بازار جدید نیازمند زمان، تلاش و منابع قابل توجهی برای جلب مشتری و اعتماد است. با خرید Souq، آمازون فوراً به پایگاه عظیم مشتریان، فروشندگان و یک عملیات تکمیل تصفیه شده دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، درگاه پرداخت آنلاین Souq.com، Payfort که در منطقه محبوب است، به بخشی از دارایی های آمازون تبدیل شد. این حرکت به آمازون اجازه داد تا از دام ها و چالش های احتمالی ورود به بازار خاورمیانه از صفر جلوگیری کند.

خرید از آمازون امارات

آموزش خرید از آمازون امارات

1. وروود به سایت آمازون امارات
جهت وروود به آمازون تنها کافیست طبق دامنه ی ملی امارات وارد وب سایت amazon.ae شوید و طبق راهنمای این صفحه محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
وب سایت آمازون امارات دقیقا جایی هست که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد داخلش پیدا میشه!
میلیون ها کالا در انبارهای آمازون وجود داره که با سفارش مشتری در کمترین زمان ممکن برای اونها ارسال میشه، اما نکته ی مهمی که باید هنگام سفارش از وب سایت آمازون در نظر گرفت این هست که علاوه بر انبار آمازون، فروشنده های محلی و فروشگاه های متفرقه نیز کالاهای خود را در این پلتفرم قدرتمند در معرض فروش میگذارند.
به همین دلیل هنگام انتخاب محصول به فروشنده، تعهدات فروشنده و شرایط بازگشت کالا را حتما بررسی نمایید.

خرید از آمازون امارات

2.کالای خود را جستجو کنید 
پس از وروود به وب سایت آمازون امارات با دنیایی از محصولات متنوع و تخفیفات مختلف روبرو میشوید که شاید در ابتدای وروود کمی سردرگم شوید. جهت انتخاب کالای موردنظر باید در نوار جستجوی بالای صفحه نام کالا و یا مشخاصت آن را جستجو نموده و وارد نتایج جستجو شوید.

خرید از آمازون امارات

3.لینک کالای انتخاب شده را کپی کنید 
پس از جستجوی و انتخاب کالای مورد نظرو بررسی دقیق مشخصات آن، لینک URL را از بالای صفحه انتخاب و کپی نمایید. این لینک مرتبط محصول انتخاب شده شما می باشد که می بایستی جهت بررسی و سفارش کالا در فرم ثبت سفارش دبی تاپ تک وارد نمایید.

خرید از آمازون امارات

4.تکمیل فرم ثبت سفارش دبی تاپ تک 
در این مرحله وارد  صفحه ثبت سفارش کالا   شده و لینک کپی شده ی کالای مورد نظر خود را در این فرم وارد نموده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. دقت کنید اگر محصول مورد نظر شما دارای رنگ بندی یا مشخصات مختلف قابل انتخابی باشد باید در قسمت توضیحات فرم ثبت سفارش، اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمایید زیرا سفارش شما دقیقا طبق لینک و اطلاعات وارده انجام میگیرد.

خرید از آمازون امارات

5.منتظر بررسی کارشناسان دبی تاپ تک بمانید 
پس از ارسال فرم ثبت سفارش کالا، منتظر بررسی و ارتباط کارشناسان دبی تاپ تک بمانید. پس از بررسی سفارش شما، تمام هزینه های تا تحویل درب منزل محاسبه و قیمت نهایی محصول به اطلاع شما خواهد رسید. در صورت تایید، سفارش شما ثبت و در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.

خرید از آمازون امارات

نکات مهم خرید از آمازون امارات

 

هنگام خرید از آمازون امارات به نکاتی باید توجه داشته باشید که بتوانید انتخاب صحیحی از کالای خود داشته باشید.

1.فروشندگان مختلف در آمازون
آمازون علاوه بر فروش از انبار اصی خود، دارای فرشندگان مختلفی می باشد که سفارش شما را از محل فروشگاه خود ارسال می نمایند. اگر برای شما اهمیت دارد که از انبارهای آمازون محصول مورد نظر را خریداری کنید حتما توجه داشته باشید که عبارت amazon seller در قسمت مشخصات محصول قید شده باشد.

2.کالاهای ارسال از کشورهای دیگر
گاهی اوقات کالای مورد نظر شما در امارات موجود نبوده و فروشنده ای از کشوری دیگر آن محصول را در معرض فروس در کشور امارات گذاشته است. در چنین شرایطی هزینه ی حمل و واردات کالا به مبلغ اصلی کالا اضافه خواهد شد.

3.تعویض و برگشت کالا
طبق شریط خرید از آمازون امارت معمولا اکثر سفارشات تا 15 روز قابلیت برگشت سفارش را دارند اما این زمان کافی برای بررسی توسط شما در ایران نمی باشد. به همین خاطر پس از خرید و دریافت سفارش شما، تصاویر و اطلاعات سفارش برای شما ارسال میگردد و شما میتوانید در صورت مغایرت اطلاعات از کارشناس دبی تاپ تک بخواهید تا سفارش شما را لغو یا تعویض نماید.

خرید از آمازون امارات